Tuesday, December 8, 2009

Bila Di Atas Talian

'
Saya akan bukak blog saye.

Saye akan bukak facebook.

Saye log in Yahoo Messenger.

Saye akan log in blogger akaun kalau ade komen baru pada entri-entri saya.

Saye akan balas komen-komen di blog saya. (kebiasaannya lah)

Saye bukak blog kelas lame saya.

Saye pon komen apa-apa patut dan yang terlintas di hati.

Saya akan bukak profile page Facebook saya.

Saya akan balas status-status dan apa-apa yang patut.

Saya akan balas apa-apa yang patut pada Wall di Home Page.

Saya akan tulis status baru kalau ada idea.

Saya akan tengok ruangan Courage Comrades di blog saya.

Saya akan lawat blog kawan-kawan saya yang tulis entri baru dalam jangkamasa 3 hari yang lalu.

Saya akan komen apa-apa yang patut. (kebiasaannya lah)

Saya akan bukak Blog Mistisfiles kalau ada entri baru.

Saya save page untuk bacaan masa lapang.

Saye akan balas apa-apa yang ptut di ruangan Confusing Conversation di blog saya.

Kemudian barulah saya akan membuang masa dengan melilau-lilau antara sembang-sembang
YM, Facebook, jelajah jaraingan blog, dan jelajah Youtube.

Agak-agak dah penat, saya tutup segalanya dan buat kerja lain.

_

2 comments:

bawangmerah said...

one word - wow

Lily Cartina said...

kalau satu hari aku potong line internet kau.
rase2 nadi kau bergerak lagi tak??